Erivajadustega reisijale

AS Tallinna Sadama personal on koolitatud teenindama ja assisteerima liikumispuude või erivajadustega reisijaid parimal võimalikul viisil nii laevast maha kui ka laeva infopunktini.

 

Reisijate registreerimine

 

Teie paremaks teenindamiseks palume esitada võimaliku info liikumispuude või erivajaduste kohta juba reisija registreerimisel läbi reisi korraldava laevafirma, reisibüroo, reisikorraldaja või võttes ühendust vähemalt 24 h enne reisi toimumist Tallinna Sadama infotöötajaga telefonil +372 631 8550 või e-aadressil terminaliadmin@ts.ee.

NB! Reisile minnes peate olema terminalis kokkulepitud kohtumispaigas hiljemalt üks tund enne laeva väljumist, ainult siis loetakse liikumispuudega reisija väljuvaks broneeringuga reisijaks.


Reisiterminalides

  • Reisiterminalides on abistaja ja kliendi kokkusaamiskoht nii A kui ka D-terminalis esimesel korrusel vastavalt märgistatud puudega reisijate kogunemispunktis (Meeting Point).
  • Invamärgiga tähistatud punktides reisiterminalides on olemas ka telefon, kus liikumispuudega reisija saab teatada saabumisest sadamasse ja paluda vajadusel abi.
  • Reisisadama terminalides on olemas spetsiaalsed sõiduvahendid, millega saavad terminali töötajad transportida liikumispuudega või abi vajavat inimest laevale ja laevalt maha.
  • Terminalides liikumist lihtsustavad liftid ja eskalaatorid.
  • Terminalides on invatualett.
NB! Vahemaad terminalide reisijate väravate ja laevatreppide vahel võivad olla väga erinevad, seetõttu varuge laevale jõudmiseks piisavalt aega.

Invasõidukite parkimine

 

Invasõidukitele on reisiterminalide ees lubatud parkida lühiajaliselt. Pikaajalise parkimise korral tuleb kasutada  terminalide kõrval asuvaid parklaid.