Tallinna Sadamas käideldakse naftasaadusi Muuga sadamas ja Paldiski Lõunasadamas. Naftasaaduste transiit on koondunud peamiselt Muuga sadamasse, kus on kolm suurt vedellasti ladustamisega ja ümberlaadimisega tegelevat terminali: Liwathon E.O.S., Vesta Terminal Tallinn ja Olerex Terminal. Lisaks neile tegutsevad Muuga sadamas Neste Eesti ja Nynas’e terminalid. Nende ettevõtete tegevusvaldkond on veidi teise profiiliga – Neste Eesti tegeleb naftatoodete impordiga, hoiustamisega ja hulgimüügiga. Nynas tegeleb bituumeni, bituumenõlide ja bituumenemulsiooni impordi- ja turustamisega. Paldiski Lõunasadamas tegeleb naftasaaduste käitlemisega Alexela Terminal ja Baltic Oil Service.
Venemaa naabrus ning olemasolev arenenud infrastruktuur ja superstruktuur pakuvad suurepäraseid võimalusi naftasaaduste transiidiks Ida-Euroopast Lääne Euroopasse, Ameerikasse ja Aasiasse. Tallinna Sadamas tegutsevate naftaoperaatorite mahutipark moodustab ca 2,0 mln m³. Naftaterminalidele kuulub ka arenenud raudteeinfrastruktuur, mis on ühendatud Eesti Raudtee magistraalraudteedega. Täna suudavad Muuga sadamas tegutsevad operaatorid tühjendada kuni 2000 tsisternvagunit ööpäevas – tühjendamise alla lähevad korraga terved marsruut-rongid. Lisaks rongidega saabuvale kaubale on võimalik kauba vastuvõtmine ka tankeritelt.
Naftasaaduste ümberlaadimine Paldiski lõunasadamas toimub kolmel kail ning Muuga sadamas üheksal kail. Pikim nendest on 340 m, sügavusega 18 m, mis võimaldab teenindada kuni 300 000 tonnise mahutavusega tankereid. Naftasaaduste laadimise kiirus tankerile moodustab kuni 7000 tonni tunnis.
AS Tallinna Sadam sadamates tegutsevad naftaoperaatorid pakuvad täna nafta- ja naftasaaduste hoiustamist, suurte kaubapartiide kogumist ja blendingut.