Märts on Hea Teeninduse Kuu: Kiida teenindajat!

Märts on Hea Teeninduse Kuu. Tallinna Sadama Vanasadama kogukond osaleb teenindusmissioonil “Märka, kiida ja tunnusta teenindajat”.

Märtsikuuga algab juba 22. aastat järjest Hea Teeninduse Kuu, mis kutsub üles aktiivselt märkama, tunnustama ning kiitma teenindajaid, teenindajate tänuväärset tööd, head teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mida kliendid enim märkavad ja kiidavad.

Eelmisel aastal kuulus Tallinna Sadam enim kiitust saanud teenindusorganisatsioonide esikümnesse koos Viru keskuse, Reitan Convenience Estonia: R-Kioski ja Caffeine, Elisa, Sportlandi, Tele2, SEB, Telia Eesti, MyFitnessi ja Synlab´ga.


Oma head mõtted ja tunnustuse teenindajatele saad ka sel aastal teele panna Tallinna Sadama teeninduskohtades A ja D terminalis terve märtsikuu jooksul – terminalitöötajatest müügikohtadeni.

Suurepärase teeninduse ning teenindajate tunnustamiseks on mitu võimalust:

  • Tagasisidevormi kaudu siin: www.heateenindus.ee/kiidan/?firma=349
  • QR-koodi kaudu mobiiltelefoniga teeninduskohtades
  • Tagasisidesedelitele kiituse ja tunnustuse kirjutamine ja nende asetamine teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse

Head mõtted saab teele läkitada eesti ja inglise keeles.

Julgustame märkama ja tunnustama head teenindust! Südamlikku ja toredat Hea Teeninduse Kuud!

Vaata lisaks