04.03. külastas Tallinna Sadamat Lianyungangi Port Group Ltd ja Shipping China delegatsioon Lianyungang Port Group Ltd esimehe juhtimisel. Tegemist oli juba kolmanda kohtumisega samade poolte vahel eesmärgiga luua alternatiivne raudteel kulgev konteinerite veokanal Hiina ja Euroopa vahel ( nn „Land Bridge“).
Lianyungangi sadama ja China Shipping Container Lines ühisettevõte, mille juht oli ka delegatsiooni koosseisus, on juba käivitanud konteinerite marsruutrongi Lianyungangi ja Kasahstani vahel. Eeldatavalt aprillis-mais avatakse marsruutrong Moskvasse. Arvestades, et Tallinna Sadamast suundub Moskvasse Baltimaade ja Soome ainus toimiv regulaarne konteinerite marsruutrong, saaks transpordikoridore ühendades luua unikaalse raudteeühenduse Lianyungangi ja Tallinna Sadama sadamate vahel, millel oleks oma nišš ajatundlike konteinerkaupade veol kahe mandri vahel. Arvestades konteinervedude kestust merel ja raudteel oleks arvestuslik kokkuhoitud aeg maasilla kaudu kaupade veol näiteks Lõuna-Korea lähtesadama ja Lääne-Euroopa sihtsadama vahel ca 23 päeva, e ligi pool mereveo kestusest.
Koosolekul osalenud ettevõtted (Eesti poolt lisaks Tallinna Sadamale EVR Cargo, Muuga CT, CF&S (China Shipping esindaja Eestis), Petromaks Spediitori AS (Transkonteineri esindaja Eestis) leppisid maasilla käivitamiseks kokku ühise töörühma moodustamises ning sadamad ja Shipping China sõlmisid koostöömemorandumi Aasia-Euroopa elektroonilise maasilla loomiseks.