Märts on Hea Teeninduse Kuu: Kiida teenindajat!

Märts on Hea Teeninduse Kuu. Tallinna Sadama Vanasadama kogukond osaleb teenindusmissioonil “Märka, kiida ja tunnusta teenindajat”.

Märtsikuuga algab juba 21. aastat järjest Hea Teeninduse Kuu, mis kutsub üles aktiivselt märkama, tunnustama ning kiitma teenindajaid, teenindajate tänuväärset tööd, head teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mida kliendid enim märkavad ja kiidavad.

Oma head mõtted ja tunnustuse teenindajatele saad teele panna Tallinna Sadama teeninduskohtades A ja D terminalis terve märtsikuu jooksul.

Suurepärase teeninduse ning teenindajate tunnustamiseks sadamas on mitu võimalust:

  • Tagasisidevormi kaudu siin: www.heateenindus.ee/kiidan/?firma=349
  • QR-koodi kaudu mobiiltelefoniga teeninduskohtades
  • Tagasisidesedelitele kiituse ja tunnustuse kirjutamine ja nende asetamine teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse

Head mõtted saab teele läkitada eesti ja inglise keeles.

Julgustame märkama ja tunnustama head teenindust! Südamlikku ja toredat Hea Teeninduse kuud!

Vaata siit ka Tallinna Sadama teeninduspõhimõtteid >>

Vaata lisaks