Tallinna Sadam võitis Kuldmuna konkursil pronksmuna

Tallinna Sadama, Tallinki ja Transiidikeskuse ühisüritus „Neljandik kaubaveost kesklinnast Muugale" võitis loovusfestivali Kuldmuna 2018 reklaamikonkursil pronksmuna. Paremuselt kolmas koht tuli kategoorias: suhtekorraldus – sündmuse kommunikatsioon. Täname projekti partnereid Tallink ja Transiidikeskus ning PR partnerit Hamburg & Partnerid.

Ühisüritus „Neljandik kaubaveost kesklinnast Muugale" on ilmekas näide ettevõtjate sotsiaalsest vastutustundest, erinevate huvide kooskõlast ja ühise kommunikatsiooni väärtustamisest​. Projekti muutis eriliseks meediakajastustes saavutatud tasakaal. See on näide, kuidas ühe sündmuse kommunikatsioon aitab arendada nii ettevõtte brändi kuvandeid kui suhteid erinevate huvigruppidega.  

Suhtekorralduse sündmuse kommunikatsiooni kategoorias võitis kuldmuna ​Balti Jaama Turu avamiskampaania, mille teostas ​Meta Advisory Group.

Sel aastal esitati Kuldmuna konkursile rekordilised 719 võistlustööd, mille hulgast valis žürii välja võitjad viies põhikategoorias. Auhinnagalal jagati välja 42 kuldmuna, 42 hõbemuna, 50 pronksmuna ning 5 erimuna.

Kuldmuna 2018 aasta reklaamiagentuuriks valiti Optimist, üritusturundusagentuuriks Jolos, suhtekorraldusagentuuriks Meta Advisory ning disainiagentuuriks Hmmm. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Viru Keskus.

Loovusfestivali Kuldmuna korraldab Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit ning see toimus tänavu juba 20. korda. Kuldmuna konkurss on Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.​

Vaata lisaks